آموزش برندینگ

معرفی روش های نوین تبلیغاتی در عصر امروز

آموزش برندینگ

معرفی روش های نوین تبلیغاتی در عصر امروز

آموزش برندینگ

تبلیغات در جوامع امروزی جزء سریعترین و بهترین رسانه‌های پیام‌رسانی می‌باشد و نیاز به آن برای شرکت‌ها، ارگان‌ها، مؤسسات و مراکز فروش جهت شناسایی بهتر کالا و خدمات و ممتاز نمود‌ن بهترین‌ها د‌ر بازار یک امر ضروری به حساب می‌آید که بازاریابی و فعالیت‌های تبلیغاتی چنانچه حالتی پویا د‌اشته باشد و به بهترین نحو انجام گیرد از سایر روش‌های دیگر، مناسب‌تر، سریعتر و اقتصاد‌ی‌تر است. گرچه بازاریابی و تبلیغات از دیرباز مورد استفاده بوده است اما در دهه‌های اخیر رشد علمی قابل توجهی در این زمینه رخ داده است و شرکت‌های پیشرو و موفق اقدامات و ابتکارات بازاریابی، فروش و تبلیغات را با به‌کارگیری اصول علمی و کنترل اثربخش اجرا، زمان و هزینه انجام می‌دهند.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی

تبلیغات

چهارشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۵، ۰۲:۴۸ ب.ظ

تبلیغات در جوامع امروزی جزء سریعترین و بهترین رسانه‌های پیام‌رسانی می‌باشد و نیاز به آن برای شرکت‌ها، ارگان‌ها، مؤسسات و مراکز فروش جهت شناسایی بهتر کالا و خدمات و ممتاز نمود‌ن بهترین‌ها د‌ر بازار یک امر ضروری به حساب می‌آید که بازاریابی و فعالیت‌های تبلیغاتی چنانچه حالتی پویا د‌اشته باشد و به بهترین نحو انجام گیرد از سایر روش‌های دیگر، مناسب‌تر، سریعتر و اقتصاد‌ی‌تر است. گرچه بازاریابی و تبلیغات از دیرباز مورد استفاده بوده است اما در دهه‌های اخیر رشد علمی قابل توجهی در این زمینه رخ داده است و شرکت‌های پیشرو و موفق اقدامات و ابتکارات بازاریابی، فروش و تبلیغات را با به‌کارگیری اصول علمی و کنترل اثربخش اجرا، زمان و هزینه انجام می‌دهند.

کمپین تبلیغاتی، برنامه تبلیغاتی است که بر اساس شناخت دقیق محصول و بازار، رفتار مصرف کننده، روان شناسی مخاطب و در قالب برنامه ای دقیق و زمانبدی شده طراحی و اجرا گردد.

تجربه ثابت نموده است که تبلیغات پراکنده، بدون برنامه و فاقد چشم اندازهای استراتژیک، به نتیجه مطلوب نمی رسد. لذا در این واحد سعی بر آن است تا با در نظر گرفتن اهداف بلند مدت و کوتاه مدت مشتری و بررسی پیام های تجاری و استخراج ایده اصلی تبلیغاتی، کمپین یکپارچه ای ارائه دهد. همچنین در این واحد با بررسی رسانه های مختلف و اثربخشی آنها پیشنهادات ویژه ای در قالب برنامه مدون تبلیغاتی به مشتریان ارائه می شود تا ضمن ایجاد هم افزایی، پیام ارتباطی مورد نظر به بازار هدف گسترده تری انتقال داده شود.

نوین مانیتورینگ

صاحبان برندها (کالا و خدمات) به ویژه در بازارهای رقابتی سرمایه، منابع مالی زیادی را صرف تبلیغات تلویزیونی می کنند. مدیران و کارشناسان متخصص حوزه تبلیغات و روابط عمومی که مسئولیت مدیریت بر این مخارج دارند برای مدیریت موثر بر این فعالیت تبلیغاتی گران احتیاج به اطلاعات دقیقی از عملکرد خود و سایر رقبا در این حوزه دارند. این اطلاعات با پاسخ به سوالاتی مطرح می شود.


با رقابت نفس گیر برندها در ارائه خدمات و محصولات و کم شدن تمایزات برند، برندی برنده است که از روش های خلاقانه برای برقراری ارتباط و نفوذ در ذهن مخاطب استفاده کند. شرکت کوشا متخصص در زمینه طراحی و اجرای کمپین های منجر به تجربه برند(Brand Experience)می باشد و تا کنون کمپین های موفقی را برای برندهای صاحب نام داخلی و خارجی خلق کرده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۲
پدرام صنایع حجری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی